Príbeh nášho videa...

Alebo ako to vyzerá,
keď vo firme panuje SLOBODA

viac ...
3 inšpirácie na efektívnu reklamu

Pre zadávateľov a reklamné agentúry je stále náročnejšou úlohou zaujať ľudí svojou reklamou. Sú však príklady úspešných reklám zo slovenského bankového trhu, ktorým sa podarilo uspieť.

viac ...
Meranie a odhad potenciálu
Rok 2014 je označovaný aj ako supervolebný, keďže v jeho priebehu prebehli troje volieb: prezidentské,
do VÚC a komunálne.
viac ...
Navýšení interního podnikatelského potenciálu – LIDÉ SRDCEM PODNIKÁNÍ

Situace na trhu: Přibližně za posledních 10 let došlo ve většině podnikatelských činností k nasycení trhu a zvýšení lokální a mezinárodní konkurence.

viac ...
Aká je hranica medzi prieskumom trhu a directmarketingom?

Directmarketingové agentúry v súčasnosti nevedia poskytnúť kvalitný prieskum trhu z hľadiska zberu dát, a prieskumné agentúry zase nevedia zabezpečiť dobré služby priameho predaja.

viac ...
5 základných vecí, ktoré by mal mať na mysli každý zadávateľ prieskumov

Prieskum prináša fascinujúce podnety pre formovanie trhu a usmerňovanie manažérskych rozhodnutí.

viac ...
Kľúčové (mäkké) zručnosti

Mäkké zručnosti (v angl. jazyku softskills) sú zručnosti potrebné aj v bežnom živote (nielen v rámci sveta práce), ktoré sú ťažšie merateľné a pozorovateľné. Často sú označované aj ako personálne a interpersonálne zručnosti. (European Commission, 2011)

viac ...

Dobrý deň, táto stránka si vo Vašom prehliadači uchováva krátke informácie, cookies, ktoré nám slúžia pre dodanie kvalitnejších služieb a na štatistické účely. Ak nesúhlasíte, môžete zakázať uchovávanie cookies vo Vašom prehliadači. Pokračovaním používania stránky budú tieto údaje uložené.