VIVAT UM PRIESKUMU!

„Prečo na Slovensku neexistuje kooperatívny priestor, kde by sa (najmä) odborná verejnosť mohla zaoberať fascinujúcimi otázkami a zákutiami metód a aplikácie prieskumu trhu?“

Túto otázku som si v lete v roku 2009 kládla čítajúc jeden americký odborný žurnál. Po vzájomnej diskusii s Michalom sme si zaumienili, že ak doposiaľ nejestvuje, vezmeme to do vlastných rúk a vytvoríme ho my - a bude sa volať „um prieskumu“.

Lenže situácia sa v roku 2009 vyvinula tak, že sme namiesto portálu združujúceho odborné témy týkajúce sa akýmkoľvek spôsobom prieskumu trhu z pohľadu prieskumníkov, marketérov, brand builderov i ľudí z kreatívnych agentúr, mali kopu práce so založením nezávislej prieskumnej agentúry. A „um prieskumu“ sa namiesto vlastnej samostatnej existencie stal sloganom 2muse.

Tento rok (2015) však priniesol také množstvo pozitívnych zmien, že sme sa k tejto idei konečne mali čas opäť vrátiť. A rozhodli sme sa, že um prieskumu bude domovskou stránkou nášho webu.

Ctení návštevníci a vážené návštevníčky nášho webu,

želáme si, aby naša domovská stránka bola pre vás bohatou a hlbokou studnicou poznania a inšpirácií. Budeme veľmi vďační za všetky vaše podnety – k obsahu i k témam, ktoré by vás zaujímali. Privítame aj vaše postrehy z praxe – ak vám vŕta v hlave téma, ktorú by stálo za to pustiť na verejnosť, a chcete si ju rozpracovať sami, radi vám ju zverejníme.

Ozvite sa!

Autor:

Stanislava Púčková, 2muse

Loading Conversation

Dobrý deň, táto stránka si vo Vašom prehliadači uchováva krátke informácie, cookies, ktoré nám slúžia pre dodanie kvalitnejších služieb a na štatistické účely. Ak nesúhlasíte, môžete zakázať uchovávanie cookies vo Vašom prehliadači. Pokračovaním používania stránky budú tieto údaje uložené.