Viktória vyštudovala aplikovanú matematiku na FMFI UK so zameraním na marketing a manažment a už počas školy sa začala špecializovať na výkonnostný marketing.
Prvých 6 rokov svojej kariéry pôsobila v marketingovej agentúre Basta digital, najskôr na pozícii špecialistky pre online platenú reklamu a neskôr ako konzultantka. Strategicky viedla klientské projekty v digitále, pripravovala marketingové audity a viedla verejné webináre. Aktívne prednášala a vzdelávala začínajúcich marketérov prostredníctvom podujatí ako Digitálna univerzita, Google Business Academy, či český Digisemestr.
Rok pôsobila aj na strane klienta, kde riadila marketingové aktivity pre slovenskú outdoorovú značku s medzinárodným pôsobením a viedla 5-členný tím marketingových špecialistov.
V tíme 2muse pôsobí ako marketingová konzultantka a participuje na kvalitatívnych aj kvantitatívnych prieskumoch.