V roku 1998 ukončila magisterské štúdium angličtiny, literatúry a histórie na UMB v Banskej Bystrici. V roku 2000 aj postgraduálne štúdium v odbore odborný preklad.
V minulosti pôsobila v oblasti event marketingu, vzdelávania a people & course managementu.
Od roku 2008 pôsobí v oblasti kvalitatívneho výskumu (najprv v TNS AISA, neskôr v TNS Slovakia a od septembra 2012 v 2muse).
Doteraz spolupracovala na rôznorodom spektre projektov, so štandardnou aj neštandardnou kvalitatívnou metodikou, pre lokálnych aj medzinárodných klientov najmä v sektore financie, FMCG, telekomunikácie.
Koordinovala a exekuovala aj Eurobarometer na Slovensku a strategicko-operatívne workshopy na Slovensku aj v zahraničí. Zaoberá sa problematikou komunikácie, značky, užívateľských skúseností, rozhodovacieho procesu a nákupnou cestou zákazníka, spoločenskými otázkami, analýzou SWOT v kontexte potrieb zákazníka a zámeru klienta.
V súčasnosti pracuje na pozícii Project Manager, plne zodpovedná za komplexnú tvorbu, manažment a realizáciu kvalitatívnych projektov od počiatočnej prípravy, cez moderovanie rozhovorov, až po finálnu analýzu výstupov a prezentáciu výsledkov, ako aj konzultácie v oblasti kvalitatívneho výskumu.
Aktívne sa zúčastňuje na ESOMAR vzdelávaní, workshopoch aj internom vzdelávaní 2muse.