Problém nie sú agentúry ani skrytí voliči. Dôležité sú čas a peniaze, ktorých nedostatok vytvára tlak na rôzneskratky, a práve tie najviac prispievajú k nepresnostiam.
Prieskum ako základ strategického rozhodovania je dnes vo svete komerčného marketingu samozrejmosťou. Avšak mali by sa prieskumami riadiť politici? A do akej miery?
Spotrebiteľský pulz počas pandémie koronavírusu III.
Covid-19 – Obávajú sa ľudia návratu pandémie? Ako sa zmenili vyhliadky na spotrebu v jednotlivých segmentoch trhu od začiatku koronakrízy? Cítili sa ľudia bezpečne v predajniach potravín?
Viac ako 2 mesiace boli zatvorené školy a preferovaná bola práca z domu. Deti sa zo dňa na deň ocitli doma a s mladšími deťmi aj ich rodičia. Ako situáciu zvládali rodičia a aký to malo vplyv na partn
Situácia na Slovensku sa v spojitosti s pandémiou koronavírusu postupne ukľudňuje. Zo strany vlády prichádzajú stále ďalšie a ďalšie uvoľňovania. Ale čo bude s letom? Aký vplyv bude mať korona na let
Covid-19 – je koronakríza katalyzátorom aj online nakupovania potravín? Ako a kde spotrebiteľ nakupuje potraviny? Aké prekážky pri nakupovaní potravín cez internet ľudia vnímajú?
Spotrebiteľský pulz počas pandémie koronavírusu II.
Covid-19 – zmenili sa obavy ľudí? Pretrvávajú obavy ľudí ohľadom ich príjmu? Ako sa dotýka koronakríza bankového sektora? Máme niečo spoločné s vnímaním a dopadmi koronakrízy s USA?
Covid-19 – panika, hrozba, výzva, očakávania? Mali by firmy zatiahnuť brzdu? Ktoré segmenty sú ohrozené? Mení sa spotrebiteľské správanie a očakávaná spotreba? Čo ľudia v súvislosti s pandémiou cítia
Ako neziskovky riešia svoje prežitie na Slovensku, čo je pre nich pri financovaní najdôležitejšie, ako komunikujú s verejnosťou a aká je u nás dôvera v neziskovky? Čo si myslí takmer 200 neziskoviek a