SK
ENG
WHAT WE DO
PEOPLE
BLOG
CONTACT
Komunikácia bánk v roku 2018
hlavné výsledky z kontinuálneho merania 2muse Marcom®
Čítaj viac...
Teória malého sveta
Marco z Brazílie a Peťo z Jacoviec Teóriu malého sveta si všímam okolo seba už dlho. Len som nevedela, že sa tak nazýva…
Čítaj viac...
Aká je hranica medzi prieskumom trhu a directmarketingom?
Directmarketingové spoločnosti často ponúkajú ako jednu zo služieb realizáciu prieskumu trhu. Porovnali sme pre vás…
Čítaj viac...
Hrozí nám digitálna demencia?
Hypotetická otázka? Posledné roky sa jej vo výskumoch venuje zvláštna pozornosť. Na prvý pohľad je „rubom“ digitálnej…
Čítaj viac...
Navýšení interního podnikatelského potenciálu – LIDÉ SRDCEM PODNIKÁNÍ
Situace na trhu: Přibližně za posledních 10 let došlo ve většině podnikatelských činností k nasycení trhu a zvýšení…
Čítaj viac...
Fenomén regrutácie a jej úskalia
Predstavte si more...nekonečné, živé a plné najrozmanitejších rýb a morských živočíchov. Niektoré plávajú v húfoch,…
Čítaj viac...
V čom má etnografia v prieskume trhu navrch oproti “bežným” metódam?
Etnografia v prieskume trhu pozostáva z pozorovania spotrebiteľa v prostredí, v ktorom prirodzene robí rozhodnutia…
Čítaj viac...
Meranie a odhad potenciálu
Rok 2014 je označovaný aj ako supervolebný, keďže v jeho priebehu prebehli troje volieb: prezidentské, do VÚC a…
Čítaj viac...
Komerčná sféra vs. slonovinová veža: Čím sa líši vedecký výskum a prieskum trhu?
Považujem za veľké šťastie, že za svojej výskumníckej praxe som pričuchla k výskumnej práci na univerzite, štátnej…
Čítaj viac...
Návod na efektívnu reklamu? Inšpirácie z prostredia prieskumníkov.
Reklama sa stala prirodzenou súčasťou našich životov a z roka na rok sme vystavení čoraz väčšiemu množstvu…
Čítaj viac...
Čo treba mať na mysli pri práci s trackingami
Čo je to „tracking“ v marketingovom prieskume? Trackingy sú typom prieskumu, ktorý systematicky sleduje vývoj „niečoho“…
Čítaj viac...
Kontext v prieskume je ako dej v románe
To, že kontext je zásadný, učíme aj počítače… Vývojári informačných systémov vyvíjajú “número uno”, ktoré by využívalo…
Čítaj viac...
Krása a nostalgia vianočnej pohľadnice
Vedeli ste, že ”vianočná pohľadnica” (Christmas card) má na Wikipédii svoje vysvetlenie? Dozvieme sa tam, že pohľadnice…
Čítaj viac...
PREČO SÚ INSIGHTY NAOZAJ “SVÄTÝM GRÁLOM“ PRIESKUMU
„Prosím vás a hlavne nám povedzte nejaké tie insighty.“ „Áno, tie výsledky sú pekné a aké insighty z toho vyplývajú?“…
Čítaj viac...
Hodnote kvalitatívneho prieskumu online doba neškodí
Koncom roka 2016 som bola vystavená otázke, či si myslím, že prieskum v súčasne realizovanej forme má šancu ďalej…
Čítaj viac...
Humor a zaujatie v telekomunikačných reklamách
2feel® je náš prieskumný nástroj založený na prepojení technológie EmotionID a našich skúseností s prieskumom. Pomocou…
Čítaj viac...
Komunikácia bánk v roku 2016
V roku 2016 mierne klesol počet nasadených bankových televíznych kampaní v porovnaní s rokom 2015 – v uplynulom roku to…
Čítaj viac...
Otec je ako maják na rozbúrenom mori
Snáď každý otec chce byť dobrým otcom. Čo to ale znamená byť dobrým, či ideálnym otcom? Spýtali sme sa ľudí, ako si ho…
Čítaj viac...
O raňajkách s prieskumom v Binariu
Koncom októbra sme zorganizovali pre našich klientov a priaznivcov prieskumu stretnutie – 2muse Raňajky s prieskumom v…
Čítaj viac...
Prečo sa zaoberať neuromarketingom?
Moderná psychológia je presvedčená o tom, že veľká časť ľudského rozhodovania sa odohráva počas prvých 300 ms od…
Čítaj viac...
Ako môže pomôcť firmám informácia o úrovni zákazníckej pozornosti pri odpovedaní na krátku anketu?
Nasadenie digitalizovaných anketových prieskumov priamo na mieste prevádzky alebo v podniku nie je nič prevratné a už…
Čítaj viac...
Vianoce rozjasňujú myseľ!
Bratislava, 17. decembra 2014 Vianoce prebúdzajú v ľuďoch mimoriadnu aktivitu. Až 89% ľudí sa na príprave Vianoc…
Čítaj viac...
How brands are built in the digital age: The quest for perfect sense
It seems that everything becomes digital and “techno-gadgety”. Inevitably, things become magically quicker and quicker,…
Čítaj viac...
5 základných vecí, ktoré by mal mať na mysli každý zadávateľ prieskumov
Prieskum prináša fascinujúce podnety pre formovanie trhu a usmerňovanie manažérskych rozhodnutí. Práca s prieskumom je…
Čítaj viac...
Raňajky s prieskumom vol. 2
O čom sú a môžu byť post-testy reklám ? Vodárenské múzeum už po druhýkrát v tomto roku hostilo 2muse raňajky s…
Čítaj viac...
Prieskum: od analýzy ku katalýze (?)
Keď čítam, rada si vypisujem slová, vety, myšlienky.K zamysleniu, ktoré práve píšem, ma inšpirovalo niekoľko z nich: …
Čítaj viac...
Kľúčové (mäkké) zručnosti
Mäkké zručnosti (v angl. jazyku softskills) sú zručnosti potrebné aj v bežnom živote (nielen v rámci sveta práce),…
Čítaj viac...
Šťastie na Slovensku
Byť vyrovnaný, cítiť mier a pokoj v duši, mať „istoty“, ktoré nás zbavujú strachu o zabezpečenie základných životných…
Čítaj viac...
Archív
5 základných vecí, ktoré by mal mať na mysli každý zadávateľ prieskumov
Aká je hranica medzi prieskumom trhu a directmarketingom?
Ako môže pomôcť firmám informácia o úrovni zákazníckej pozornosti pri odpovedaní na krátku anketu?
Čo treba mať na mysli pri práci s trackingami
Fenomén regrutácie a jej úskalia
Hodnote kvalitatívneho prieskumu online doba neškodí
How brands are built in the digital age: The quest for perfect sense
Hrozí nám digitálna demencia?
Humor a zaujatie v telekomunikačných reklamách
Kľúčové (mäkké) zručnosti
Komerčná sféra vs. slonovinová veža: Čím sa líši vedecký výskum a prieskum trhu?
Komunikácia bánk v roku 2016
Komunikácia bánk v roku 2018
Kontext v prieskume je ako dej v románe
Krása a nostalgia vianočnej pohľadnice
Meranie a odhad potenciálu
Návod na efektívnu reklamu? Inšpirácie z prostredia prieskumníkov.
Navýšení interního podnikatelského potenciálu – LIDÉ SRDCEM PODNIKÁNÍ
O raňajkách s prieskumom v Binariu
Otec je ako maják na rozbúrenom mori
Prečo sa zaoberať neuromarketingom?
PREČO SÚ INSIGHTY NAOZAJ “SVÄTÝM GRÁLOM“ PRIESKUMU
Prieskum: od analýzy ku katalýze (?)
Raňajky s prieskumom vol. 2
Šťastie na Slovensku
Teória malého sveta
V čom má etnografia v prieskume trhu navrch oproti “bežným” metódam?
Vianoce rozjasňujú myseľ!