Schopnosť vplývať
Nový jednoduchý a dostupný nástroj na otestovanie reklamy. Ako funguje, v čom pomáha a aké výstupy z neho môžete očakávať?
Schopnosť zaujať
Nový jednoduchý a dostupný nástroj na otestovanie reklamy. Ako funguje, v čom pomáha a aké výstupy z neho môžete očakávať?
Prečo sa preferencie (ne)mýlia?
Problém nie sú agentúry ani skrytí voliči. Dôležité sú čas a peniaze, ktorých nedostatok vytvára tlak na rôzneskratky, a práve tie najviac prispievajú k nepresnostiam.
Úloha prieskumu v politickej súťaži
Prieskum ako základ strategického rozhodovania je dnes vo svete komerčného marketingu samozrejmosťou. Avšak mali by sa prieskumami riadiť politici? A do akej miery?
Spotrebiteľský pulz počas pandémie koronavírusu III.
Covid-19 – Obávajú sa ľudia návratu pandémie? Ako sa zmenili vyhliadky na spotrebu v jednotlivých segmentoch trhu od začiatku koronakrízy? Cítili sa ľudia bezpečne v predajniach potravín?
Škola a vzťahy počas pandémie
Viac ako 2 mesiace boli zatvorené školy a preferovaná bola práca z domu. Deti sa zo dňa na deň ocitli doma a s mladšími deťmi aj ich rodičia. Ako situáciu zvládali rodičia a aký to malo vplyv na partn
Dovolenkovať sa bude na Slovensku
Situácia na Slovensku sa v spojitosti s pandémiou koronavírusu postupne ukľudňuje. Zo strany vlády prichádzajú stále ďalšie a ďalšie uvoľňovania. Ale čo bude s letom? Aký vplyv bude mať korona na let
Online nákup potravín počas pandémie
Covid-19 – je koronakríza katalyzátorom aj online nakupovania potravín? Ako a kde spotrebiteľ nakupuje potraviny? Aké prekážky pri nakupovaní potravín cez internet ľudia vnímajú?
Spotrebiteľský pulz počas pandémie koronavírusu II.
Covid-19 – zmenili sa obavy ľudí? Pretrvávajú obavy ľudí ohľadom ich príjmu? Ako sa dotýka koronakríza bankového sektora? Máme niečo spoločné s vnímaním a dopadmi koronakrízy s USA?
Spotrebiteľský pulz počas pandémie koronavírusu
Covid-19 – panika, hrozba, výzva, očakávania? Mali by firmy zatiahnuť brzdu? Ktoré segmenty sú ohrozené? Mení sa spotrebiteľské správanie a očakávaná spotreba? Čo ľudia v súvislosti s pandémiou cítia
Z čoho žijú neziskovky na Slovensku?
Ako neziskovky riešia svoje prežitie na Slovensku, čo je pre nich pri financovaní najdôležitejšie, ako komunikujú s verejnosťou a aká je u nás dôvera v neziskovky? Čo si myslí takmer 200 neziskoviek a
Komunikácia bánk v roku 2018
hlavné výsledky z kontinuálneho merania 2muse Marcom®
Teória malého sveta
Marco z Brazílie a Peťo z Jacoviec Teóriu malého sveta si všímam okolo seba už dlho. Len som nevedela, že sa tak nazýva…
Aká je hranica medzi prieskumom trhu a directmarketingom?
Directmarketingové spoločnosti často ponúkajú ako jednu zo služieb realizáciu prieskumu trhu. Porovnali sme pre vás…
Hrozí nám digitálna demencia?
Hypotetická otázka? Posledné roky sa jej vo výskumoch venuje zvláštna pozornosť. Na prvý pohľad je „rubom“ digitálnej…
Navýšení interního podnikatelského potenciálu – LIDÉ SRDCEM PODNIKÁNÍ
Situace na trhu: Přibližně za posledních 10 let došlo ve většině podnikatelských činností k nasycení trhu a zvýšení…
Fenomén regrutácie a jej úskalia
Predstavte si more...nekonečné, živé a plné najrozmanitejších rýb a morských živočíchov. Niektoré plávajú v húfoch,…
V čom má etnografia v prieskume trhu navrch oproti “bežným” metódam?
Etnografia v prieskume trhu pozostáva z pozorovania spotrebiteľa v prostredí, v ktorom prirodzene robí rozhodnutia…
Meranie a odhad potenciálu
Rok 2014 je označovaný aj ako supervolebný, keďže v jeho priebehu prebehli troje volieb: prezidentské, do VÚC a…
Komerčná sféra vs. slonovinová veža: Čím sa líši vedecký výskum a prieskum trhu?
Považujem za veľké šťastie, že za svojej výskumníckej praxe som pričuchla k výskumnej práci na univerzite, štátnej…
Návod na efektívnu reklamu? Inšpirácie z prostredia prieskumníkov.
Reklama sa stala prirodzenou súčasťou našich životov a z roka na rok sme vystavení čoraz väčšiemu množstvu…
Čo treba mať na mysli pri práci s trackingami
Čo je to „tracking“ v marketingovom prieskume? Trackingy sú typom prieskumu, ktorý systematicky sleduje vývoj „niečoho“…
Kontext v prieskume je ako dej v románe
To, že kontext je zásadný, učíme aj počítače… Vývojári informačných systémov vyvíjajú “número uno”, ktoré by využívalo…
Krása a nostalgia vianočnej pohľadnice
Vedeli ste, že ”vianočná pohľadnica” (Christmas card) má na Wikipédii svoje vysvetlenie? Dozvieme sa tam, že pohľadnice…
PREČO SÚ INSIGHTY NAOZAJ “SVÄTÝM GRÁLOM“ PRIESKUMU
„Prosím vás a hlavne nám povedzte nejaké tie insighty.“ „Áno, tie výsledky sú pekné a aké insighty z toho vyplývajú?“…
Hodnote kvalitatívneho prieskumu online doba neškodí
Koncom roka 2016 som bola vystavená otázke, či si myslím, že prieskum v súčasne realizovanej forme má šancu ďalej…
Humor a zaujatie v telekomunikačných reklamách
2feel® je náš prieskumný nástroj založený na prepojení technológie EmotionID a našich skúseností s prieskumom. Pomocou…
Komunikácia bánk v roku 2016
V roku 2016 mierne klesol počet nasadených bankových televíznych kampaní v porovnaní s rokom 2015 – v uplynulom roku to…
Otec je ako maják na rozbúrenom mori
Snáď každý otec chce byť dobrým otcom. Čo to ale znamená byť dobrým, či ideálnym otcom? Spýtali sme sa ľudí, ako si ho…
O raňajkách s prieskumom v Binariu
Koncom októbra sme zorganizovali pre našich klientov a priaznivcov prieskumu stretnutie – 2muse Raňajky s prieskumom v…
Prečo sa zaoberať neuromarketingom?
Moderná psychológia je presvedčená o tom, že veľká časť ľudského rozhodovania sa odohráva počas prvých 300 ms od…
Ako môže pomôcť firmám informácia o úrovni zákazníckej pozornosti pri odpovedaní na krátku anketu?
Nasadenie digitalizovaných anketových prieskumov priamo na mieste prevádzky alebo v podniku nie je nič prevratné a už…
Vianoce rozjasňujú myseľ!
Bratislava, 17. decembra 2014 Vianoce prebúdzajú v ľuďoch mimoriadnu aktivitu. Až 89% ľudí sa na príprave Vianoc…
How brands are built in the digital age: The quest for perfect sense
It seems that everything becomes digital and “techno-gadgety”. Inevitably, things become magically quicker and quicker,…
5 základných vecí, ktoré by mal mať na mysli každý zadávateľ prieskumov
Prieskum prináša fascinujúce podnety pre formovanie trhu a usmerňovanie manažérskych rozhodnutí. Práca s prieskumom je…
Raňajky s prieskumom vol. 2
O čom sú a môžu byť post-testy reklám ? Vodárenské múzeum už po druhýkrát v tomto roku hostilo 2muse raňajky s…
Prieskum: od analýzy ku katalýze (?)
Keď čítam, rada si vypisujem slová, vety, myšlienky.K zamysleniu, ktoré práve píšem, ma inšpirovalo niekoľko z nich: …
Kľúčové (mäkké) zručnosti
Mäkké zručnosti (v angl. jazyku softskills) sú zručnosti potrebné aj v bežnom živote (nielen v rámci sveta práce),…
Šťastie na Slovensku
Byť vyrovnaný, cítiť mier a pokoj v duši, mať „istoty“, ktoré nás zbavujú strachu o zabezpečenie základných životných…

Archív